۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۱۴۷۱۱۹

همکاری ستاد بحران کشور و وزارت نفت

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به دیدار با وزیر نفت، گفت: امروز در جلسه‌ای با وزیر نفت بررصرورت توجه به ایمنی و مدیریت بحران در زیرمجموعه‌های وزارت نفت تاکید و مقرر شد تا همکاری‌های میان وزارت نفت و مدیریت بحران افزایش یاید.
همکاری ستاد بحران کشور و وزارت نفت
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،   محمد حسن نامی با بیان اینکه موضوعات مرتبط با بودجه، ایمنی پالایشگاه‌ها و تاسیسات نفتی و گازی، جای‌گذاری مخازن سوخت، ایمنی پمپ‌های بنزین، ایمنی خطوط انتقال انرژی و ... از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود، گفت: بنا شد تا به زودی تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان مدیریت بحران و وزارت نفت تدوین و به امضا طرفین برسد.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: اتصال مخازن سوخت و پمپ‌های بنزین به سامانه‌های هشدار زلزله، سیل و توفان نیز در این دیدار مورد بحث قرار گرفته و مقرر شد تا زیرساخت‌های لازم در این خصوص فراهم شود.
وی اضافه کرد: آموزش اصول مدیریت بحران و امداد و نجات به پرسنل وزارت نفت و همچنین ارتقا ایمنی ابنیه و ساختمان‌های این وزارتخانه نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
به گفته نامی خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی وزارت نفت در حوزه ایمنی و مدیریت بحران انجام شده است و اراده خوبی در این زمینه وجود دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای