۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۴۸۱۸۶

مجمع فدراسیون فوتبال آغاز شد

مجمع فدراسیون فوتبال برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون یا یک ساعت تاخیر آغاز شد.
مجمع فدراسیون فوتبال آغاز شد
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مجمع فدراسیون فوتبال که قرار بود از ساعت ۹ امروز (سه‌شنبه) آغاز شود، با یک ساعت تاخیر شروع به کار کرد. برنامه مجمع انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال و چند عوض هیات رئیسه است. مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی سه نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هستند.
کامرانی‌فر در شروع مجمع گفت: لازم می‌دانم موضوع مهمی را مطرح کنم. در روند انتخابات نامه‌هایی به فدراسیون فوتبال رسید و بررسی‌هایی انجام شد. یکی از نامه‌هایی که به دستمان رسید و ساعت ۲۲:۳۰ شب از سوی کمیته بدوی بی پاسخ ماند و در نهایت بر اساس بندهای اساسنامه اطلاعیه‌ای صادر شد. همچنان معتقد هستم یکسری موارد رعایت نشد و موضوعاتی در بحث اساسنامه رعایت نشد. بعد از آن اعضای هیات رئیسه جلسه گذاشتند و اعلام کردند که این مجمع برگزار شود. جامعه فوتبال حضور دارند و من هم به احترام شما آمدم و به هر حال تصمیم بر این شد که جلسه برگزار شود. عزیزان تصمیم گرفتند و ما هم موضوعات خودمان را مطرح کردیم. در آینده درباره مواردی که پیش خواهد آمد پاسخگو خواهم بود.
وی ادامه داد: بعد از قرائت دستور جلسه، رای گیری توسط کمیته بدوی انجام می‌شود و من هم از حضورتان مرخص خواهم شد. بعد از دستور جلسه، سخنرانی جناب آقای پولادگر، معاونت محترم ورزش و جوانان را خواهیم داشت. سپس سخنرانی سرپرست محترم فدراسیون فوتبال و تعیین سه نفر برای تایید صورت جلسه، تعیین سه نفر برای شمارش آرا و انتخاب رئیس، نواب رئیس و یک عضو هیات رئیسه را خواهیم داشت.
ادامه دارد...
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی