۵
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۱۵۱۹۹۵

دهن کجی تاسیسات دریایی به مصوبه دولت!

 علیرغم تاکید دولت بر تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه به دلیل برودت هوا، کارمندان شرکت تاسیسات دریایی به اجبار در شرکت حضور دارند.
دهن کجی تاسیسات دریایی به مصوبه دولت!
 علیرغم تاکید دولت بر تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه به دلیل برودت هوا، کارمندان شرکت تاسیسات دریایی با تماس با دفتر نفت ما ، ضمن اعتراض شدید به اجبار برای حضور در شرکت، اعلام کردند که گاز اداره را نیز قطع کرده و در سرما مشغول به کار شده اند! این درحالیست که روز گذشته دولت در مصوبه ای کلیه ادارات دولتی را تعطیل اعلام کرده بود!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مجید
مجید جان دلبندم این مصوبه مربوط به شرکت های دولتی است و این شرکت خصوصی است.
در زمان پیامبر اکرم ص، گروهی که اهل یاری پیامبر در جنگ‌ها نبودند، تابستان که می‌شد بهانه گرما را می‌کردند و زمستان بهانه سرما رو می‌آوردند. دلشان با رسول خدا نبود و سرما و گرما فقط بهانه بود.
حالا شده حکایت الآن تأسیسات دریایی. دنبال بهانه هستند که علیه شرکت چیزی بنویسند. تعطیل که بشه میگن پروژه‌های گازی و اولویت‌دار رو رها کردند. تعطیل هم که نباشه میگن بخشنامه دولتی رعایت نشده!
دوست من شرکت تأسیسات روز گذشته باز بود چون براش یک روز هم در راه‌اندازی پروژه‌های گازی مهم بود.
یادمون نره روز گذشته ادارات دولتی به دلیل افت فشار گاز تعطیل شد و شرکت تأسیسات با قطع گاز ساختمان ماند تا به مردم در راه‌اندازی سریع‌تر پروژه‌های گازی کشور خدمت کند.
مگه سهامدارش بچه های رفسن...نیستند...کی جرعت می‌کنه به اونها چیزی بگه خخخ