۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۵۲۸۲۱

بارش برف و باران در اکثر جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از مسدود شدن جاده چالوس به دلیل ریزش بهمن خبر داد و گفت: ۶ محور مسدود هستند.
بارش برف و باران در اکثر جاده‌ها
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور  اظهار کرد: در استان مازندران در آزادراه تهران ـ شمال و جاده چالوس  به علت ریزش بهمن و کولاک شدید بصورت موقت مسدود شده است.
وی با اشاره به مسدود شدن جاده چالوس بیان کرد: مسیر جایگزین جاده چالوس تا هنگام بازگشایی جاده هراز و فیروزکوه اعلام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورها گفت:  ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار ـ تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس، در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران حدفاصل گلشهر تا وردآورد در اکثر مقاطع و در آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمدآباد مستوفی مشاهده می‌شود.
شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورها بیان کرد:  بارش برف در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، مازندران، قزوین، قم، لرستان، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و کرمانشاه و  بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش می‌شود.
وی به محورهای مسدود اشاره کرد و گفت: محورهای ریگان ـ ایرانشهر،کیاسر ـ سمنان، آزادراه تهران ـ شمال و جاده چالوس، خوانسار ـ بوئین و کوهرنگ ـ مسجد سلیمان (گردنه‌های چری، تاراز و شاه منصوری) تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

منبع: تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی