۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۸
کد مطلب : ۱۵۲۸۸۳

فروش ۲۶ میلیون بشکه نفت استراتژیک آمریکا

بلومبرگ گزارش داد که دولت بایدن قصد دارد ۲۶ میلیون بشکه دیگر از ذخایر استراتژیک نفت (SPR)آمریکا را استخراج کند و به فروش برساند.
فروش ۲۶ میلیون بشکه نفت استراتژیک آمریکا
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  بلومبرگ در گزارش دوشنبه شب نوشت: استخراج از ذخایر استراتژیک نفت آمریکا بخشی از تلاش قانون‌گذاران کنگره است که سال‌ها پیش برای سال مالی جاری تصویب شده بود.
گزارش بلومبرگ پس از آن منتشر می شود که در ماه گذشته مجلس نمایندگان آمریکا لایحه ای را با هدف محدود کردن توانایی وزارت انرژی برای بهره برداری از ذخایر استراتژیک نفت تصویب کرد، مگر اینکه اجازه داده شود زمین های فدرال بیشتری برای حفاری گاز و نفت اجاره شود.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ماه مارس (فروردین) سال گذشته در مقابل افزایش سریع قیمت بنزین در آمریکا پس از آغاز جنگ توسط روسیه در اوکراین اجازه عرضه بیش از ۱۸۰ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک نفت این کشور به بازار را صادر کرده بود.
کاخ سفید همچنین در ماه گذشته به دنبال تلاش جمهوریخواهان برای محدود کردن اختیارات دولت بایدن در فروش ذخایر استراتژیک آمریکا اعلام کرد که بایدن لایحه قانونی را که اختیارات وی برای فروش نفت از ذخایر استراتژیک نفت آمریکا را محدود می‌کند، در صورت ارائه وتو خواهد کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی