۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۱۵۴۶۹۵

ادغام وزارت‌خانه آموزش‌وپرورش در وزارت نفت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: معتقدم آموزش‌وپرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارت‌خانه قرار بگیرد.
ادغام وزارت‌خانه آموزش‌وپرورش در وزارت نفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهارداشت: زمانی که من وزیر آموزش و پرورش بودم و برخی وزارتخانه‌ها با هم ادغام می‌شدند من امدم بیرون از آموزش و پرورش و از من پرسیدند به نظرتان آموزش و پرورش با کجا ادغام شود گفتم نفت.
وی افزود: معتقدم آموزش‌وپرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارت‌خانه قرار بگیرد.
حاجی بابایی گفت: به برخی گفتم شما زحمت بکشید نفت تولید کنید و معلمان هم زحمت بکشند تدریس کنند؛ برای همه بچه‌های این مملکت؛ مگر ما سرمایه‌ای بالاتر از دانش آموزان داریم؟
این نماینده مجلس بیان داشت: اگر قرار باشد روزی شیر نفت برای رونق تولید باز شود اولین جا و آخرین جای که بهتر است در آن خرج شود باید برای آموزش و پرورش باشد.
حاجی‌بابایی اظهارداشت: بررسی بودجه وزارتخانه‌ها که به مجلس می‌آید حکایت از آن دارد که این بودجه یا کافی است یا زیاد، ولی بودجه آموزش و پرورش همیشه ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر است.
وی افزود: سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش بودجه افزایش دادیم که در ۴۴ سال گذشته بی سابقه بوده البته مشکل این وزارتخانه فقط بودجه نیست چرا که نحوه مدیریت هم حائز اهمیت است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


م
تو دیگه …..
اینها دیگه کی هستن بابا.این چه پیشنهادی هست آخه
ایشان قبلا تصادفی و یا سانحه ای را تجربه نکرده اند؟