۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۱۵۵۷۹۹

بارگذاری کاتالیست‌های خوارزمی در بزرگترین مگامدول آهن اسفنجی  

کاتالیست‌های DRI گسترش فناوری خوارزمی با حضور کارشناسان واحد فرآیند خوارزمی و با حضور مدیران و کارشناسان مجتمع فولاد خوزستان در مگامدول زمزم ۳ بارگذاری شد.
بارگذاری کاتالیست‌های خوارزمی در بزرگترین مگامدول آهن اسفنجی  
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،«زمزم ۳»، بزرگ‌ترین مگامدول آهن اسفنجی کشور در فولاد خوزستان است. این طرح بزرگ که با ظرفیت تولید 2.2 میلیون تنی در حال اجرا است، دارای ۶ ردیف تیوب ریفرمر است که هر ردیف شامل ۹۵ تیوب و مجموعا ۵۷۰ تیوب ۱۰.۵ اینچی است که تماما با کاتالیست‌های گسترش فناوری خوارزمی بارگذاری شده‌اند.
در حال حاضر مدول 1 و 2 واحد احیا 2 و همچنین زمزم یک این مجموعه با کاتالیست‌های DRI گسترش فناوری خوارزمی در حال فعالیت است. واحد احیا 2 در فروردین‌ماه امسال توانست رکورد 207537 تن را برجای گذارد و زمزم یک نیز با 88108 تن رکوردی بی‌سابقه را برای فولاد خوزستان به ارمغان آورد.
رکوردهای فروردین‌ماه فولاد خوزستان با کاتالیست‌های گسترش فناوری خوارزمی در واحدهای یاد شده نشان از توانمندی شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی دارد و همین مساله باعث شد تا فولاد خوزستان، مگامدول زمزم 3 که به عنوان بزرگترین مگامدول آهن اسفنجی در ایران شناخته می‌شود را با کاتالیست‌های گسترش فناوری خوارزمی بارگذاری کند.
مگامدول زمزم 3 بر اساس گفته مدیرعامل مجتمع فولاد خوزستان در نیمه اول سال 1402 شروع به فعالیت خواهد کرد. با شروع به کار این مگامدول ایران در زمینه تولید آهن اسفنجی به خودکفایی خواهد رسید و ما در «گسترش فناوری خوارزمی» از اینکه نقشی تعیین کننده در این مهم ایفا کرده‌ایم، بر خود می بالیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی