۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۵۵۹۶۲

آغاز ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان

ثبت نام وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان کارگری آغاز شد.
آغاز ثبت نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،براساس اعلام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز (بیست و هفت خرداد) آغاز شده است.
از قرار، در این مرحله، وام قرض‌الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته پرداخت می‌شود و مبلغ وام نیز از ۱۲ میلیون تومانی که در سال گذشته پرداخت می‌شد، به ۲۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.
مستمری بگیران واجد شرایط ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی اقدام کنند. در روش اول به صورت غیر حضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی که این روش برای استان‌ها و شهرستان‌هایی است که ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و روش دوم به صورت حضوری، در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام را انجام می‌دهند.
داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تأمین اجتماعی، برای متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تأمین اجتماعی ۱۴۰۲ یا همان وام ضروری، الزامی است. با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران دریافت خواهد شد، مستمری‌بگیران باید فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی