۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
کد مطلب : ۱۵۶۱۴۶

چراغ سبز پارس‌جنوبی برای استفاده از نخبگان بوشهری

مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌ جنوبی گفت: با تعامل و همکاری مشترک با بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر، از ظرفیت نخبگان این بنیاد استفاده می‌شود.
چراغ سبز پارس‌جنوبی برای استفاده از نخبگان بوشهری
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت مااحمد باهوش اظهار کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با رویکرد استفاده از توان و دانش فناورانه جوانان در عرصه صنعت به دنبال استفاده از ظرفیت نخبگان استان بوشهر است.
وی افزود: به منظور اجرایی‌شدن این استراتژی، روز گذشته نشستی با مدیر بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار و در زمینه افزایش تعامل و همکاری مشترک گفت‌وگو شده است.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با یک دید مثبت و آمادگی مناسب به دنبال گسترش سطح تعامل و همکاری مشترک با بنیاد ملی نخبگان هستیم.
باهوش عنوان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن سیزده پالایشگاه‌ بزرگترین مرکز تولید گاز کشور به شمار می‌رود که نخبگان و استعدادهای برتر استان بوشهر می تواند در مسیر تحول، رشد و شکوفایی این مجموعه حرکت کنند.
باهوش یادآور شد: به زودی و در قالب یک تفاهم‌نامه مشترک همکاری با بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر، نیازمندی‌های طرفین عملیاتی می‌شود.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: اکنون این مجتمع با ۱۰۰ شرکت دانش بنیان همکاری و تعامل دارد و از توان و دانش جوانان نخبه آنها استفاده می‌کند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی