۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۱۵۷۱۹۵

بازدید مدیرعامل بانک تجارت از پتروشیمی سبلان

دکتر هادی اخلاقی؛ مدیرعامل بانک تجارت به همراه دکتر شریفیان؛ نائب رئیس هئیت مدیره و معاونین و مدیران این بانک با حضور در مجتمع پتروشیمی سبلان ضمن بازدید از روند تولید، در جلسه‌ای با مدیرعامل، اعضای هئیت مدیره و مدیران شرکت پیرامون مسائل مختلف به گفتگو پرداختند.
بازدید مدیرعامل بانک تجارت از پتروشیمی سبلان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،روز گذشته نهم مردادماه، دکتر هادی اخلاقی؛ مدیرعامل بانک تجارت به همراه دکتر شریفیان؛ نائب رئیس هئیت مدیره و معاونین و مدیران این بانک با حضور در مجتمع پتروشیمی سبلان ضمن بازدید از روند تولید، در جلسه‌ای با مدیرعامل، اعضای هئیت مدیره و مدیران شرکت پیرامون مسائل مختلف به گفتگو پرداختند.
در این جلسه مدیرعامل پتروشیمی سبلان ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی، گزارشی از وضعیت این کارخانه متانولی و سهم بازار این شرکت در ایران و جهان را ارائه نمود.
مهندس کریمی نقش بانک‌های شاخصی همچون بانک تجارت را در صنعت پتروشیمی مهم دانست و باتوجه به توانمندی و جایگاه ویژه بانک تجارت در نظام بانکی و نیز ظرفیت‌های مالی و اعتباری و سوابق و تجارب درخشان آن بانک در حمایت از طرح‌های ملی و شرکت‌های فعال در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی خواستار توسعه همکاری و تعاملات فی مابین شد.
مهندس رضا کریمی ضمن تاکید بر همکاری‌های دوجانبه شرکت پتروشیمی سبلان و بانک تجارت در خصوص اعطای تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش و تنزیل اعتبارات اسنادی، پرداخت تسهیلات پرسنلی، تامین مالی پروژه‌های در دست اجرا با بانک تجارت، پیشنهاد عقد تفاهم نامه‌ای در این خصوص با توجه به سوابق همکاری خوب طرفین از زمان اجرای پروژه تاکنون را دادند.
در ادامه مدیرعامل بانک تجارت ضمن تحسین و قدردانی بابت تکمیل و راه اندازی و تولید بموقع پروژه سبلان، با بیان اینکه این بانک همواره در کنار صنعت پتروشیمی بوده است تاکید کرد: ما همچنان و همیشه به حمایت از صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی ادامه خواهیم داد، چون باور داریم که این حمایت‌ها منجر به رشد تولید و اقتصاد کشور خواهد شد. در این راستا مدیرعامل بانک تجارت آمادگی آن بانک را جهت انعقاد تفاهم نامه و توسعه همکاری‌های فیمابین در کلیه حوزه‌ها را اعلام نمودند.
دکتر اخلاقی تاکید کرد: ما آماده هر نوع همکاری و حمایتی هستیم. این نقشی است که ما در بانک تجارت برای خود تعریف کرده‌ایم و حمایت‌های انجام‌شده از صنعت پتروشیمی کشور و حضور فعال ما در منطقه عسلویه نشان‌دهنده جدیت ما در حمایت از شرکت‌های پتروشیمی منطقه بخصوص شرکت سبلان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


معاون بانک تجارت ایران استان قم ابوالفضل مرادی تبار منصوب شد