۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۵۷۳۶۹

پیام مدیرعامل پتروشیمی ارومیه به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل و نائب ریس هیأت مدیره پتروشیمی ارومیه در پیامی۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل پتروشیمی ارومیه به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در متن پیام اکبر اسمعیلی آمده است:
سوگند به قلم و اسرار پنهان در سینه اش
قلم سلاح اندیشمندان در نبرد با جهل و ناآگاهی و عرصه خبررسانی عرصه شفافیت ها و نجات بخشی جهان بشری از تاریکخانه ها و خواب غفلت است. خبرنگاری نه پیشه ای در راه گذران معیشت و نه پله ای در نردبان مناسبات سیاسی ، که ثمره عشق و محصول تعهد مردان و زنانی است که از جان و آبروی خود می گذرند و آینه ای در برابر جهان اتفاقات روزمره می گذارند تا انعکاسی باشند از شور و شعور و آگاهی. و آن گونه که مقام عظمای ولایت فرموده اند : )خبرنگاران لحظات نابودشدنى و زوال‏یافتنى را تثبیت و ابدى مى‏کنند(
رسانه ها در نظام مردمسالاری دینی رکن چهارم دموکراسی بوده که در قالب اخلاقیات مبتنی بر دین مقدس اسلام ، وظیفه شفاف سازی و انتقال پیام مسئولین به مردم و مطالبات مردم به مدیران جامعه را برعهده دارند و در این میان در انتخاب مضامین ، پرداخت موضوع و انتشار آن در قالب گزاره های خبری همواره باید این بعد دینی مسئولیت اجتماعی خویش را مد نظر قرار دهند.
۱۷ مرداد فرصت گرانبهایی است تا از مساعی این سربازان میدان تعالی و توسعه ایران اسلامی در عصر گستردگی رسانه های ارتباط جمعی ، قدردانی نماییم و ایمان داشته باشیم که تعهد خبرنگاران ایران اسلامی ، در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در بستر جریان سیال اطلاعات ، بیش از پیش نمودهای عینی و عملی خود را نشان خواهد داد.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار ، این روز را به تمام خبرنگاران و فعالان عرصه خبر تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در انجام این مسئولیت سنگین و خطیر مخصوصاً در انعکاس فعالیت ها و پیشرفت های صنعت پتروشیمی کشور همواره موفق و سربلند باشند.

اکبر اسمعیلی
مدیرعامل و نائب ریس هیأت مدیره
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی