۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۱۵۷۴۴۰

تحقق شعار سال در پتروشیمی فارابی

مدیرعامل پتروشیمی فارابی اعلام کرد: یک شرکت چینی که به تنهایی ۸۰ درصد از ظرفیت نصب شده اتانول دنیا را برعهده دارد، آماده مشارکت به صورت EPCF در پروژه ۱۳۰ میلیون دلاری تولید اتانول سنتزی پتروشیمی فارابی است.
تحقق شعار سال در پتروشیمی فارابی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،محمود فخرایی مدیرعامل پتروشیمی فارابی اعلام کرد: یک شرکت چینی که به تنهایی ۸۰ درصد از ظرفیت نصب شده اتانول دنیا را برعهده دارد، آماده مشارکت به صورت EPCF در پروژه ۱۳۰ میلیون دلاری تولید اتانول سنتزی پتروشیمی فارابی است.
گفتنی است با نگاه ویژه دکتر اسم خانی مدیرعامل جوان هلدینگ تاپیکو، این طرح جز طرح‌های دارای اولویت برای جذب فاینانس در کشور قرار گرفته است.
شرکت پتروشیمی فارابی جز باشگاه ۵۰ ساله‌های پتروشیمی کشور و وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که طی چهار سال گذشته با حمایت دو سهامدار عمده خود ( پتروشیمی فن آوران و امیرکبیر) با عبور از دوران رکود، با اجرای طرح‌های مهم و استفاده از حداکثر ظرفیت تولید خود در حال برگشت به دوران طلایی خود می‌باشد.
لازم به ذکر است که در صورت اجرای این طرح که موافقت نامه اولیه آن به امضای دوطرف رسیده، جهش فوق العاده ای در ظرفیت تولید این شرکت ایجاد خواهد شد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی