۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱
کد مطلب : ۱۵۸۴۴۶

حضور مدیران ارشد بانک شهر در پتروشیمی اروند

جمعی از مدیران ارشد بانک شهر با حضور در شرکت پتروشیمی اروند با مدیرعامل و مدیران این شرکت دیدار و از بزرگترین مجتمع کلر و PVC کشور بازدید داشتند.
حضور مدیران ارشد بانک شهر در پتروشیمی اروند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،جمعی از مدیران ارشد بانک شهر متشکل از مدیرعامل، اعضاء هیات مدیره ، معاونین و مدیران امور با حضور در شرکت پتروشیمی اروند با مدیر عامل پتروشیمی اروند و مدیران ارشد این شرکت دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار ، دکتر کریمی مدیر عامل شرکت  پتروشیمی اروند ضمن تشریح نقش این مجتمع در توسعه  صنایع بالادستی و پائین دستی، توسعه بزرگترین زنجیره کلر و PVC خاورمیانه را از جمله برنامه‌های پیش‌روی این شرکت عنوان کرد.
وی همچنین تعاملات بین بانک شهر و شرکت پتروشیمی اروند را در تحقق اهداف ، دستاوردها ،استمرار موفقیت ها و دستیابی به رکوردها نیز سازنده دانستند.
در ادامه این دیدار، سید محمدمهدی احمدی مدیر عامل بانک شهر با اشاره به حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و عزم جدی بانک شهر، رویکرد بانک شهر  را حمایت ویژه  از صنعت پتروشیمی و تحکیم روابط با هدف تاثیر گذاری بر رشد اشتغال و تولید معرفی کرد.
در ادامه این دیدار و گفتگو مقرر گردید، نصب و جانمایی از دستگاه پیشخوان شهر نت در محل شرکت پتروشیمی اروند صورت پذیرد و کارگروهی از کارشناسان بانک شهر و پتروشیمی اروند جهت ارائه خدمات و ایجاد تعاملات و پیگیری اهداف  تشکیل شود.
همچنین مراودات در حوزه ضمانتنامه ارزی و اعتبار اسنادی  داخلی و مشارکت در طرح‌های توسعه نیز از دیگر محورهای این نشست صمیمانه به میزبانی مجتمع پتروشیمی اروند بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بانک خصوصی = کانون فساد
بانک خصوصی = کانون فساد