۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
کد مطلب : ۱۵۸۴۸۷

توجه ویژه پتروشیمی اروند به نقش بانوان در صنعت

مدیرعامل پتروشیمی اروند در راستای سیاست شایسته‌ سالاری و جوان گرایی ، دو تن از بانوان توانمند شاغل در این مجتمع را به عنوان سرپرست بهداشت صنعتی کار و دبیر کمیته سلامت و سرپرستی جبران خدمات و امور کارکنان شرکت منصوب کرد.
توجه ویژه پتروشیمی اروند به نقش بانوان در صنعت
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر کریمی در راستای سیاست شایسته سالاری و بهره‌‌گیری از توانایی بانوان توانمند در مسئولیت‌های سازمانی، دو تن از بانوان شاغل و باسابقه در مجتمع را به عنوان سرپرست بهداشت صنعتی کار و دبیر کمیته سلامت و سرپرستی جبران خدمات و امور کارکنان شرکت منصوب کرد.
در احکام صادره از سوی دکتر کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند، سرکار خانم حسنه جمیلی به عنوان سرپرست جبران خدمات و امور کارکنان و سرکار خانم مریم محمودی به عنوان سرپرست بهداشت صنعتی کار و دبیر کمیته سلامت شرکت منصوب و راهبردهای اصلی شرکت در راستای توسعه‌ی پایدار با تکیه بر اصول کرامت انسانی و اصل شایسته سالاری تبیین شد.
لازم به ذکر است پیش از این نیز دکتر کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با هدف افزایش سهم بانوان در مسئولیت ‌ها بر اساس اصل شایسته سالاری و جوان گرایی دو تن از بانوان دیگر شاغل در مجتمع را به‌عنوان رئیس روابط عمومی و دبیر نظام مشارکت و مسئول امور بهره‌وری  منصوب کرده بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عارف
لطفاً یک لاین آپ کنید ببینید به کجا وصل هستند