۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۱۵۸۹۳۲
دلیل حضور“حسن نشان زاده مقدم“ مرد همیشه در میدان در غرب کارون چیست؟

تلاش های شبانه روزی هلدینگ خلیج فارس برای خاموش کردن فلرهای غرب کارون

نشان زاده معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس؛ همواره در میدان عمل و در خط مقدم حضور داشته است.
تلاش های شبانه روزی هلدینگ خلیج فارس برای خاموش کردن فلرهای غرب کارون
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،معاون دکتر علی عسکری در آغاز هفته دفاع مقدس برای خاموش کردن فلرهای غرب کارون، خلق ثروت برای کشور و تامین خوراک برای مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاه ها در منطقه حضور یافته است، در حالی پشت میز کارش در تهران نیست و دغدغه تامین خوراک و تولید و سودآوری مجتمع ها و پروژه های هلدینگ را دارد که به همین دلیل تامین خوراک را با همکاری مسؤلان محترم شرکت ملّی نفت به جد پیگیری می کنند و این همکاری با مَردی که همواره پای کار و وسط میدان جنگ اقتصادی در کنار مین های باقی مانده از زمان جنگ تحمیلی در منطقه حاضر می شود، قابل تقدیر است. چرا که وی می توانست همانند اسلاف خود پشت میز مدیریتش در تهران بنشیند، نه اینکه به همراه تیم متخصص و انقلابی در خط مقدم جبهه های جنگ صنعتی و اقتصادی در روزهای تعطیل و غیر تعطیل حضور بیابد و انگیزه پیمانکاران برای کار جهادی و مضاعف را بالا ببرد و این مدیر عملیاتی سخنان رهبری را در عمل مُحّقق کند.
گفتنی است یکی از اولویت های مهم مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس خاموش کردن فلرهای غرب و شرق کارون است که با جدیت توسط معاونت برنامه ریزی بصورت شبانه روزی پیگیری می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی