۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۱۵۹۲۳۰

تقدیر مسئولین بندرامام از مدیرعامل پتروشیمی اروند

جمعی از مدیران کشوری و لشکری شهر بندرامام خمینی (ره) با حضور در شرکت پتروشیمی اروند، از مدیرعامل این شرکت به پاس برپایی موکب امام رضا (ع) تقدیر کردند .
تقدیر مسئولین بندرامام از مدیرعامل پتروشیمی اروند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  جمعی از مدیران کشوری و لشکری شهر بندرامام خمینی (ره)  با حضور در شرکت پتروشیمی اروند، از مدیرعامل این شرکت به پاس برپایی موکب امام رضا (ع) تقدیر کردند .
ظهر روز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۲، جمعی از مدیران و مسئولین شهر بندرامام خمینی (ره) با حضور در شرکت پتروشیمی اروند از دکتر کریمی به پاس برپایی موکب امام رضا (ع) در ایام اربعین حسینی تقدیر کردند .
در این دیدار که با حضور امام جمعه شهر بندرامام خمینی (ره)، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بندرامام خمینی (ره)، جانشین ناوتیپ تندر و  رئیس عتبات عالیات شهر بندرامام خمینی (ره) در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد، امام جمعه بندرامام خمینی (ره ) شور و اشتیاق کارکنان موکب امام رضا (ع) را ستودنی خواند و تصریح کرد : این حجم از اشتباق و علاقه برای خدمت در میان پرسنل پتروشیمی اروند قابل تقدیر است .
سرگرد ذاکری نیز کارکنان و نیروهای فعال در موکب را نیروهای مخلص خواند و افزود: فعالیت این موکب در روزهای اوج ترددهای جاده‌ای موجب کاهش حوادث جاده ای شد .
در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند تقدیر بعمل آمد .

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی