۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۱۵۹۳۶۹

توقف انتقال گاز بین فنلاند و استونی

افت فشار سیستم انتقال گاز درست قبل از ساعت ۲ و نیم صبح (به وقت محلی) توسط گازگرید و اپراتور استونیایی الرینگ ثبت شده است.
توقف انتقال گاز بین فنلاند و استونی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت گاز فنلاندی «گازگرید» (Gasgrid) و اپراتور استونیایی «الرینگ» (Elering) اعلام کردند که به علت افت فشار غیر معمول ناشی از احتمال نشت خط لوله، انتقال گاز دریایی بین فنلاند و جمهوری استونی، متوقف شد.
 اپراتور شرکت فنلاندی گازگرید روز یکشنبه در بیانه‌ خود اعلام کرد که علت افت فشار هنوز مشخص نیست، اما عرضه گاز در حال حاضر پایدار است.
مدیر ارشد گازگرید با تاکید بر اینکه قصد ندارد در مورد علت این حادثه حدس و گمان بزند، افزود: خط لوله مورد اشاره برای جلوگیری از خروج گاز بیشتر [از مدار] جدا شده است.
بر اساس این گزارش، افت فشار سیستم انتقال گاز درست قبل از ساعت ۲ و نیم صبح (به وقت محلی) توسط گازگرید و اپراتور استونیایی الرینگ ثبت شده است.
وضعیت سیستم گاز فنلاند تا صبح امروز (یکشنبه) پایدار بود و در حال حاضر گاز فنلاند از طریق ترمینال شناور (LNG) تامین می‌شود.
  پیشتر در تاریخ پنجم مهر، نورد استیریم یک با مشکل نشت لوله خطوط دریایی گاز مواجه شد که انتقال گاز از روسیه به غرب و مرکز اروپا را دچار مشکل کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی