۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۵۹۵۰۰

آخرین وضعیت پتروشیمی دهلران

علیزاده با بیان اینکه پتروشیمی دهلران نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی استان ایلام و به خصوص این شهرستان دارد، گفت: با توجه به پیشرفت مناسبت پروژه حتما پیگیری ها در سطح ملی برای پرداخت تسهیلات ادامه خواهد داشت.
آخرین وضعیت پتروشیمی دهلران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس با اشاره به پیگیری آخرین وضعیت پتروشیمی دهلران، گفت: فرآیند پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون یورویی به پتروشیمی دهلران در حال انجام است.
"بهزاد علیزاده"  با بیان اینکه برای حل مشکلات پتروشیمی دهلران نشست های مختلفی در سطح ملی برگزار شده است، اظهار کرد: در خصوص اختصاص ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکل مالی پتروشیمی دهلران با مسئولان بانک مرکزی توافق شده و فرآیند آن در حال انجام است.
وی با بیان اینکه پتروشیمی دهلران نقش مهمی در اشتغال و رونق اقتصادی استان ایلام و به خصوص این شهرستان دارد، گفت: با توجه به پیشرفت مناسبت پروژه حتما پیگیری ها در سطح ملی برای پرداخت تسهیلات ادامه خواهد داشت.
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی دیگر از پروژه های مهم در شهرستان دهلران کارخانه سیمان دهلران با ۹۳ درصد پیشرفت است که برای این پروژه نیز هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
علیزاده عنوان کرد: این میزان تسهیلات به دستور وزیر اقتصاد و با همکاری سه بانک قرار است به این پروژه تزریق تا گام نهایی برای تکمیل آن برداشته شود.
  پتروشیمی دهلران با سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت، دارای یک واحد الفین با ظرفیت ۷۷۰ هزار تن، اتیلن با ۶۴۰ هزار تن و پروپیلن با ظرفیت ۱۶۰ هزار تن است و افزون بر آن زنجیره پایین دست ۲ واحد HDPE و LLDPE و ۲ واحد ۳۰۰ هزار تنی و یک واحد ۱۶۰ هزار تنی pp را در بر می گیرد.
همچنین عملیات اجرایی کارخانه سیمان دهلران سال ۸۶ آغاز شده و در صورت بهره برداری بطور مستقیم زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می کند و سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز از محل صنایع پایین دستی آن صاحب شغل خواهند شد.
منبع: ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن سلیمانی
فقط قول ووعده دروغ میدن الان شیش ماهه ک تعطیل شده ومسئولین فقط دارن حرف میزنن وبه هیچکدوم از قول هاشون عمل نکردن این همه جوان بیکار شدن شمارو به خدا بجا وعده دروغ یه کم تلاش کنید واین پروژه رو راه بندازین