۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۱۵۹۵۰۹

لغو معافیت مالیاتی درآمد نفتی

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات محصولات معدنی نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه‌خام را در تمام نقاط کشور لغو کردند.
لغو معافیت مالیاتی درآمد نفتی

 

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات محصولات معدنی نفتی، گازی و پتروشیمی به صورت خام و نیمه‌خام را در تمام نقاط کشور لغو کردند.
  ادامه بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در دستورکار نمایندگان درجلسه علنی نوبت صبح امروز قرار دارد.
 وکلای ملت در این جلسه  با بند(ث) ماده 48 لایحه مذکور از مجموع 215 نماینده حاضر د جلسه علنی با 141 رأی موافق، 47 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع، موافقت کردند.
براساس بند (ث) ماده 48 این لایحه؛ معافیت مالیاتی درآمد حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی و محصولات نفتی، گازی و پتروشیمی (از جمله بیلت، بلوم، اسلب، قیر، متانول، اوره و پلی‌اتیلن) به صورت خام و نیمه خام در تمام نقاط کشور لغو می‌گردد. آیین‌نامه اجرائی این بند ظرف یک ماه پس از برنامه توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاری وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نفت و سازمان پیشنهاد و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.
بنابراین گزارش، مصوبات مجلس درباره لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تایید شورای نگهبان دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بسیار عالی !!
بسیار عالی !!

ممنون