۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۱
کد مطلب : ۱۵۹۶۱۷

تجلیل از خادمین موکب امام رضا پتروشیمی اروند

در ایام اربعین حسینی موکب امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند مقابل سایت دریاچه نمک با حضور بیش از ۴۰ تن از کارکنان و خانواده هایشان ، با امکاناتی همچون ارائه سه وعده غذایی به صورت روزانه ، محل استراحت، سرویس‌های بهداشتی و خدمات پزشکی ۲۴ ساعته به عنوان یکی از مهمترین مواکب به زائرین خدمت رسانی می نمود.
تجلیل از خادمین موکب امام رضا پتروشیمی اروند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در آئینی با حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند به همراه امام جمعه شهر بندرامام خمینی (ره) و جمعی از رؤسای این شرکت از خادمین موکب امام رضا (ع) تجلیل بعمل آمد.
  در این آئین که با حضور کارکنان خدوم مجتمع و جمعی از خانواده های آنان برگزار شد،‌ از دست اندرکاران خردسال و نوجوان موکب امام رضا (ع) پتروشیمی اروند که یکی از مهمترین موکب‌های طریق الحسین در جاده بندرامام خمینی به آبادان است تجلیل ویژه ای بعمل آمد.
 گقتنی‌ست؛ در ایام اربعین حسینی موکب امام رضا (ع) شرکت پتروشیمی اروند مقابل سایت دریاچه نمک با حضور بیش از ۴۰ تن از کارکنان و خانواده هایشان ، با امکاناتی همچون ارائه سه وعده غذایی به صورت روزانه ، محل استراحت، سرویس‌های بهداشتی و خدمات پزشکی ۲۴ ساعته به عنوان یکی از مهمترین مواکب به زائرین خدمت رسانی می نمود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی