۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۱۶۰۵۵۴

توقیف نفتکش گازوئیل قاچاق در شاهرود

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک و پلمب جعلی بود، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.
توقیف نفتکش گازوئیل قاچاق در شاهرود
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه کامیون نفتکش حامل ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
سرهنگ سید علی میر احمدی ۲۲ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شاهرود هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک و پلمب جعلی بود، ۲۹ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.
این مسوول ارشد انتظامی اضافه کرد: سوخت های قاچاق به شرکت نفت شهرستان شاهرود تحویل و متهم با تشکیل پرونده تحت پیگرد قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و سوداگران مرگ، تاکید کرد: قاچاق برای این استان و کشور تهدید بزرگ اقتصادی است و تمامی دستگاه ها و سازمان های مرتبط باید با ایفای نقش سازنده و موثر، بیش از پیش با این پدیده شوم مقابله کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی