۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۱۶۰۶۹۶

ضبط ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی از یک تریلی کشنده ۱۴ عدد مخزن پلاستیکی هزار لیتری را که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.
ضبط ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از ضبط ۱۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در زاهدان خبر داد و گفت: برای این قاچاقچیان ۱۲ میلیاردی جریمه صادر شده است.
موسی عباس‌زاده اظهار داشت: پرونده قاچاق 14 هزار و 12 لیتر گازوئیل به ارزش 6 میلیارد و 147 میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه با بررسی محتویات پرونده و با توجه به نحوه کشف سوخت اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت و 14 عدد مخزن پلاستیکی هزار لیتری کشف شده، متخلف را به پرداخت  12 میلیارد و 295  میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی از یک تریلی کشنده 14 عدد مخزن پلاستیکی هزار لیتری را که به صورت حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.
عباس‌زاده گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا این میزان سوخت را با بارنامه حمل سرامیک در ایست بازرسی نصرت آباد ـ زاهدان کشف و گزارش آن‌را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی