۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۱۶۱۶۶۹
در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی روی داد؛

کسب ۷ عنوان برتر توسط روابط عمومی پتروشیمی مسجدسلیمان

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب رتبه ی اول به عنوان خلاق ترین و نوآورترین روابط عمومی در میان روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های حاضر در این جشنواره قرار گرفت.
کسب ۷ عنوان برتر توسط روابط عمومی پتروشیمی مسجدسلیمان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، روابط عمومی واموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که با حضور افراد برجسته و متخصصان روابط عمومی برگزار شد ، موفق به کسب هفت عنوان برتر شد.
در بخش ویژه (خلاقیت و نوآوری) این جشنواره، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با کسب رتبه ی اول به عنوان خلاق ترین و نوآورترین روابط عمومی در میان روابط عمومی های سازمان ها و شرکت های حاضر در این جشنواره قرار گرفت.
 از دیگر عناوین برتر کسب شده توسط این روابط عمومی نیز می توان به کسب رتبه ی اول در بخش "کتاب" جشنواره با  ارائه کتابی با عنوان "کُنار، سایه بهشت" ، کسب رتبه دوم در بخش "عکس" و کسب عنوان سوم در  بخش های "پوستر"، "کلیپ"، "تیزر" و "فیلم های مستند" اشاره کرد.
علی بلدی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های روابط‌عمومی‌ در ایران است که  در اوایل آذرماه 1402  در مرکز همایش‌های فرهنگ و هنر برگزار شد  و در این دوره نیز پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی‌ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌سراسر کشور حضور داشتند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی