۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۱۶۱۸۹۳

عملیات خاکبرداری طرح احداث مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتالات فرسا شیمی اجرایی شد

این واحد قادر به تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن پلی اتیلن ترفتلات با گرید های نساجی و بطری می باشد که با تکیه بر خوراک MEG تولیدی مجتمع در حال بهره برداری خود و PTA واراداتی، طراحی و شکل گرفته است.
عملیات خاکبرداری طرح احداث مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتالات فرسا شیمی اجرایی شد
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، شرکت پتروشیمی فرسا شیمی عضو انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی (APIC) و عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX )، احداث مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتلات (PET) را در زمینی به مساحت 9.6 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) به مرحله اجرا در آورد.
این واحد قادر به تولید سالانه 300 هزار تن پلی اتیلن ترفتلات با گرید های نساجی و بطری می باشد که با تکیه بر خوراک MEG تولیدی مجتمع در حال بهره برداری خود و PTA واراداتی، طراحی و شکل گرفته است.
باتوجه به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از پروژه های نیمه تمام ، این پروژه نیز پس از چندین سال توقف با ریل گزاری صحیح وزارت نفت در مدت زمان سه سال با برآورد 160 میلیون یورو و اشتغال برای 1000 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و همت سرمایه گذار بخش خصوصی پس از دریافت زمین مناسب جهت اجرای طرح، اقدام به شروع عملیات خاکی با بهره گیری از تیم جوان مجرب و متعهد نموده است.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی