۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۱۶۱۸۹۵

کشف ۶۲۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خلیج فارس

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در عملیات‌های مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس و سواحل استان بوشهر ضمن توقیف ۲۲ فروند شناور متخلف ۲۶ متهم دستگیر و به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شده است.
کشف ۶۲۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خلیج فارس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۶۲۱ هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در نوار ساحلی و مرزی دریایی خلیج فارس این استان خبر داد.
سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به اینکه تردد همه شناورها در خلیج‌فارس مورد رصد و پایش قرار دارد اظهار داشت: جابه‌جایی کالا از طریق شناورها مورد توجه ویژه قرار دارد و با قاچاق کالا به‌صورت قاطع برخورد می‌شود.
وی مقابله با قاچاق سوخت گازوئیل را یکی دیگر از اولویت‌های مرزبانی استان بوشهر دانست و بیان کرد: در 9 ماه امسال افزون بر 621 هزار و 550 لیتر سوخت قاچاق گازوئیل در نوار مرزی خلیج فارس و سواحل استان بوشهر کشف شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در عملیات‌های مقابله با قاچاق سوخت در خلیج فارس و سواحل استان بوشهر ضمن توقیف 22 فروند شناور متخلف 26 متهم دستگیر و به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شده است.
سرهنگ شرفی ارزش محموله‌های قاچاق سوخت توسط مرزبانان استان بوشهر در 9 ماه امسال را حدود 20 میلیارد تومان دانست.
وی گفت: مرزبانان با رصد و پایش مرزهای دریایی و سواحل استان و همکاری خوب مرزنشینان با قاطعیت با پدیده قاچاق برخورد قانونی می‌کنند.
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی