۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
کد مطلب : ۱۶۲۰۴۳

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی از پتروشیمی مسجدسلیمان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تحسین  پیشرفت‌های چشمگیر مدیریت پتروشیمی مسجدسلیمان تاکید کرده و نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در توسعه این صنعت و کمک به رفع موانع موجود و تلاش در جهت اجرای برنامه های توسعه ای این مجتمع را از برنامه های آتی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد.
بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی از پتروشیمی مسجدسلیمان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و علیرضا زمانپور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صباانرژی، از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدیدکردند.
این بازدید با هدف بررسی وضعیت عملکرد و پیشرفت‌های اخیر مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان صورت گرفته است. در این بازدید، مهدی مسکنی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان، با کادر مدیریتی و پرسنل مجتمع دیدار و گفتگو کرد.
در نتیجه این بازدید،مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تحسین  پیشرفت‌های چشمگیر مدیریت پتروشیمی مسجدسلیمان در حوزه تولید و عملکرد، بر اهمیت رشد و توسعه صنایع پتروشیمی در کشور تاکید کرده و نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در توسعه این صنعت و کمک به رفع موانع موجود و تلاش در جهت اجرای برنامه های توسعه ای این مجتمع را از برنامه های آتی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد.







ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی