۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد مطلب : ۱۶۳۱۲۹

کشف پرونده ۵۴ میلیاردی سوءاستفاده از کارت سوخت

جلیلیان با اشاره به شناسایی ۱۵ متهم و معرفی آنها به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.
کشف پرونده ۵۴ میلیاردی سوءاستفاده از کارت سوخت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف پرونده ۵۴ میلیاردی سوءاستفاده از کارت سوخت خبر داد.
  سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: تعدادی افرادی سودجو با سوءاستفاده از کارت سوخت تعدادی دستگاه اتوبوس توقیف شده در پارکینگ پایانه ترمینال یکی از شهرستان‌های استان سوخت اتوبوس‌ها را به فروش می‌رساندند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه تحقیقات خود به پایانه مذکور مراجعه که مشخص شد تعدادی اتوبوس فاقد پلاک یا پلاک مخدوش در پایانه پارک است که با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی نسبت به بررسی تردد جاده‌ای این اتوبوس‌ها  مشخص شد اتوبوس‌ها فاقد تردد جاده‌ای است و سوخت آنها در بازه زمانی که در پارکینگ پارک بوده‌اند به فروش رسیده است.
وی تصریح کرد: در مجموع مقدار 135 هزار لیتر گازوئیل به ارزش تقریبی 54 میلیارد ریال از این طریق به فروش می‌رسید که در ادامه متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
جلیلیان با اشاره به شناسایی 15 متهم و معرفی آنها به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سوخت مجانی = خودکشی !!
سوخت مجانی = هزار بدبختی !!!

سوخت مجانی = خودکشی !!
نهایت کج فهمی !!
بلاهت بسیاری رسانه ها و مردم ایران در موضوع سوخت مجانی ، در تاریخ ثبت شده است !!