۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۱۶۴۱۰۶

کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران در این رابطه ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، ۱۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق با هوشیاری ماموران انتظامی از خودروهای عبوری در خراسان جنوبی کشف شد.
 رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام گشت زنی و کنترل ورودی شهرستان بیرجند به پنج دستگاه خودرو شوتی و ۹ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند که خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ یدالله دهقان روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف شد.
وی افزود: ماموران در این رابطه ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست برای مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی