۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۱۶۴۱۰۷

توقیف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی این میزان سوخت را از یک دستگاه تریلی که به صورت غیرقانونی در حال تخلیه بود کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
توقیف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در زاهدان
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از توقیف ۲۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال در زاهدان خبر داد.
منصور انصاری  اظهار کرد: پرونده ۲۶ هزار لیتر گازوییل قاچاق در شعبه نهم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.
وی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، وجود بارنامه‌های باطله و ارائه نکردن مجوزهای قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۵۵۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.
به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه، ۹ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل بهای سوخت کشف شده به جریمه اضافه کرد و در مجموع متهم را به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۸۳۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
وی عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی این میزان سوخت را از یک دستگاه تریلی که به صورت غیرقانونی در حال تخلیه بود کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
منبع:ایرنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی