۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۶۴۱۲۴

انتقاد کارگران ارکان ثالث نفت از بی‌عدالتی‌ها

یک کارگر ارکان ثالث نفت و گاز ضمن انتقاد از به سرانجام نرسیدن طرح ساماندهی استخدام گفت: دوباره به طرح ایراد گرفته‌اند و مدعی شده‌اند که طرح بار مالی دارد، اما این امر به هیچ وجه واقعیت ندارد.
انتقاد کارگران ارکان ثالث نفت از بی‌عدالتی‌ها
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،یک کارگر ارکان ثالث نفت با انتقاد از به سرانجام نرسیدن طرح ساماندهی گفت: پیمانکاران ناقض عدالت هستند اما گویا برچیده نمی‌شوند.
اسدزاده، کارگر ارکان ثالث نفت و گاز، ضمن انتقاد از به سرانجام نرسیدن طرح ساماندهی استخدام گفت: دوباره به طرح ایراد گرفته‌اند و مدعی شده‌اند که طرح بار مالی دارد، اما این امر به هیچ وجه واقعیت ندارد.
او با بیان اینکه « من خودم ۱۲ سال سابقه کار دارم و به چشم دیده‌ام که پیمانکاران چه پول‌های بی‌حسابی به جیب می‌زنند» ادامه داد: پیمانکاران با مشاهده هر صورت وضعیت ادعا می‌کنند که ضرر کردیم! خب سوال این است که اگر واقعاً پیمانکار ضرر می‌کند، چرا دوباره در مناقصه شرکت می‌کند؟ چرا خودش را علاف می‌کند و سرمایه می‌گذارد؟!
به گفته اسدزاده، وضع پیمانکاران در سال‌های اخیر بهتر شده و شرایط کارگران بدتر چراکه قبلا صورت وضعیت و قراردادهای پیمانکاری براساس تعدادِ نیروی انسانی بود و برای هر نیروی که جذب می‌شد پیمانکار پول می‌گرفت، اما الان چند وقتی‌ست که کار  حجمی شده و پیمانکاران روی هر آیتم سود کلان می‌برند در حالیکه کمترین حقوق را به کارگران می‌پردازند و پروژه را با کمترین تعداد کارگر جمع می‌کنند.
این کارگر ارکان ثالث نفت ادامه می‌دهد: پیمانکاران حتی از آیتمِ «البسه کارگر» پول به جیب می‌زنند؛ هر کارگر در سال باید بالای ۲۰ میلیون تومان هزینه البسه دریافت کند اما پیمانکاران به هر نفر ۵ الی ۶ میلیون تومان می‌پردازند و باقی را به جیب می‌زنند و این فقط بخش کوچکی از منافع سرشار پیمانکاران است اما بازهم اراده‌ای برای حذف آن‌ها نیست و می‌گویند حذف پیمانکاران بار مالی دارد و این واقعاً استدلالی عجیب است!

منبع:ایلنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عارف
راست میگن حذف پیمانکار بار مالی داره یعنی از درآمد جیب خودشون کم میشه
خصوصی سازی = تبعیض
خصوصی سازی = تبعیض

خصوصی سازی = تاراج دولت ( تاراج مردم )

خصوصی سازی = کسری بودجه

خصوصی سازی = تورم
خصوصی سازی ویرانگر
هنوز ویرانیهای ناشی از خصوصی سازی را مردم و رسانه ها متوجه نشده اند !!

این تبعیض و نابسامانیها تنها گوشه ای از فساد و تباهی ناشی از خصوصی سازی است !!!