۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۶۴۲۳۴

مدیرعامل پتروشیمی تبریز روز منابع انسانی را تبریک گفت

سرمایه‌های انسانی، گهرهای بی‌بدیلی هستند که با دانش، تخصص، خلاقیت و تعهد خود، تار و پود هر سازمان را شکل می‌دهند و نقشی بی‌بدیل در نیل به اهداف و آرمان‌های آن ایفا می‌کنند.
مدیرعامل پتروشیمی تبریز روز منابع انسانی را تبریک گفت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر سید نوراله میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره پتروشیمی تبریز ، طی پیامی فرا رسیدن روز منابع انسانی را تبریک گفت.
 متن پیام تبریک به شرح زیر است:
همکاران گرامی، سرمایه‌های ارزشمند شرکت پتروشیمی تبريز
فرارسیدن ۲۵ فروردین، روز ملی منابع انسانی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌ها و تعهدات بی‌وقفه شما عزیزان، به عنوان ارکان اصلی پیشرفت و تعالی این مجموعه عظیم صنعتی، فراهم می‌آورد.
سرمایه‌های انسانی، گهرهای بی‌بدیلی هستند که با دانش، تخصص، خلاقیت و تعهد خود، تار و پود هر سازمان را شکل می‌دهند و نقشی بی‌بدیل در نیل به اهداف و آرمان‌های آن ایفا می‌کنند. در این میان، شما همکاران گرامی در شرکت پتروشیمی تبريز، با تعهد و پشتکار مثال‌زدنی، همواره منشاء تحولات مثبت و دستاوردهای چشمگیر بوده‌اید و نقشی کلیدی در ارتقای جایگاه این شرکت در عرصه صنعت  کشور ایفا نموده‌اید.
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و هم افزایی تمامی ارکان سازمان، به ویژه سرمایه‌های انسانی ارزشمند خود هستیم
اینجانب، ضمن گرامیداشت این روز فرخنده، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه شما عزیزان در تمامی سطوح و بخش‌های شرکت صمیمانه قدردانی نموده و توفیقات روزافزون و بهروزی را برایتان در تمامی مراحل زندگی آرزومندم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی