۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۶۴۲۶۳
وزیر دفاع آمریکا به وزیر جنگ اسرائیل:

قبل از حمله به ایران به ما اطلاع دهید

در میان مقامات ارشد ایالات متحده این نگرانی وجود دارد که اسرائیل ممکن است به سرعت در پاسخ به حملات ایران بدون فکر کردن به پیامدهای احتمالی آن، کاری انجام دهد.
قبل از حمله به ایران به ما اطلاع دهید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،یک مقام آمریکایی شنبه شب به شبکه سی‌ان‌ان گفت که وزیر دفاع آمریکا لوید آستین در گفت‌وگو با وزیر جنگ اسرائیل یوآو گالانت از او خواست تا پیش از هر گونه پاسخ احتمالی به حملات ایران، ایالات متحده را مطلع کند.
 پس از این گفت‌وگو، گالانت در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد با وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات مقابله با حملات ایران گفت‌وگو کرده و در ادامه از آستین و دولت آمریکا برای ایستادگی کنار اسرائیل تشکر کرد.
 در همین حال، یک مقام ارشد و یک مقام ارشد دفاعی دولت آمریکا شنبه شب به ان‌بی‌سی نیوز گفتند که در میان مقامات ارشد ایالات متحده این نگرانی وجود دارد که اسرائیل ممکن است به سرعت در پاسخ به حملات ایران بدون فکر کردن به پیامدهای احتمالی آن، کاری انجام دهد.
 به گفته سه فرد مطلع، رئیس‌جمهور آمریکا به‌طور خصوصی ابراز نگرانی کرده که نخست‌وزیر اسرائیل تلاش می‌کند واشنگتن را عمیق‌تر به یک درگیری گسترده‌تر بکشاند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی