۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۱۶۴۴۵۹

رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند.
رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص کل بورس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،بازار سرمایه دومین روز کاری هفته را با رشدی ۲۷ هزار واحدی به پایان رساند.
 بازار سهام دومین روز کاری هفته را مشابه روز گذشته با اقتبال خریداران مواجه بود و در نهایت توانست با صعود به کار خود پایان دهد.
بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 27 هزار واحدی به 2 میلیون و 312 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 8500 واحدی به ارتفاع 753 هزار واحد رسید.
گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «نوری» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «فصبا» و «زاگرس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «ذوب» و «فملی» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فزر»، «کرمان» و «فن افزار» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
گفتنی است صندوق های طلا، با توجه به کاهش نرخ ارز غیر رسمی و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان، همگی کار خود را در دامنه ی منفی آغاز کردند.
همچنین دیگر نکته ای که در معاملات امروز به چشم می خورد، عدم واکنش بازار به اخبار ساماندهی معافیت های مالیاتی صندوق های بورسی بود.
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 2 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 7 هزار میلیارد  تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 320 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.
در بازار امروز 288 نماد در محدوده مثبت و 171 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 242 نماد در محدوده مثبت و 111 نماد در محدوده منفی معامله شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی