۲
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۴
کد مطلب : ۱۵۷۷۴۷

جهش فروش صادراتي پتروشيمي شيراز در تيرماه

بر اساس گزارش توليد و فروش چهارمين ماه سال، شركت پتروشيمي شيراز توانسته با ثبت رقم ۱۰,۹۹۶ ميليارد ريال در بخش فروش صادراتي ، رشد ۱۵ درصدي نسبت به ماه قبل را تجربه كند. 
جهش فروش صادراتي پتروشيمي شيراز در تيرماه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،براساس اطلاعات منتشر شده در سامانه كدال، اين شركت در چهار ماهه ابتدايي سال جاري رقم 43,468  ميليارد ريال فروش صادراتي را به ثبت رسانده كه اين عدد براي مدت مشابه سال قبل به ميزان 35,257 ميليارد ريال گزارش شده بود كه رشد  20 درصدي را نشان مي دهد. 
همچنين طبق صورت هاي مالي سه ماهه منتهي به خرداد سال جاري، شركت در اين مدت مبلغ 20,021 ميليارد ریال سود خالص محقق نموده و در مجموع سود انباشته شركت در پایان خرداد ماه 1402 معادل مبلغ 198,551 ميليارد ریال می باشد. 
از سوي ديگر نگاهي به ساختار مالي شركت حاكي از آن است كه در حال حاضر هيچگونه تسهيلات و يا وام دريافتي كه منجر به هزينه مالي شود ندارد. 
اگرچه درآمدهاي عملياتي شركت در حدود دوره مشابه سال قبل است اما افزايش 7 درصدي در فروش مقداري داشته كه از دلايل اين افزايش، بازاريابي مناسب اين محصولات در سه ماهه ابتدايي سال جاري نسبت به سه ماه نخست سال جاري است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی