۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
کد مطلب : ۱۵۹۲۲۲
با تلاش شرکت دانش بنیان راپکو:

ایران صاحب دانش سیستم‌های انتقال مواد پنوماتیکی محصولات پتروشیمی شد

عسکری ضمن بررسی دقیق جزئیات فناوری کسب شده و حمایت همه جانبه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آور داخلی، ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از توان داخلی، برای مجموعه راپکو در پروژه‌های جاری این گروه آرزوی موفقیت کرد.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،نمایشگاه ایران پلاست 1402 شاهد استقبال چشمگیر از توانمندی های راپکو در حوزه PCS بود و مدیران ارشد پتروشیمی های ایران از نوآوری های این شرکت بازدید کردند.
 مهندس مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی و هیئت همراه و همچنین دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و چند تن از معاونین او با حضور در غرفه شرکت راپکو از آخرین دستاورد‌های این شرکت بازدید کرده و با مدیرعامل و دیگر مدیران این شرکت به گفتگو پرداختند.
شاه میرزایی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های شرکت‌های داخلی در حوزه پتروشیمی، حمایت تمام قد شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تولیدات و شرکت‌های دانش بنیان داخلی را اعلام کرد.
همچنین علی عسکری ضمن بررسی دقیق جزئیات فناوری کسب شده و حمایت همه جانبه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آور داخلی، ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از توان داخلی، برای مجموعه راپکو در پروژه‌های جاری این گروه آرزوی موفقیت کرد.
 در این بازدید‌ها علی طباطبایی مدیرعامل شرکت راپکو حوزه فعالیت این شرکت دانش بنیان را شرح داد. وی با بیان اینکه این شرکت با ایجاد زیرساخت‌های فنی و مهندسی و با طراحی و ساخت Pilot Plant تخصصی سیستمPCS، ضمن کسب دانش فنی این حوزه، عملاً پس از ۴۰ سال توانست ایران را در این بسته مهم پتروشیمی خودکفا کرده و با بومی‌سازی این دانش از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.
به گفته طباطبایی سیستم‌های انتقال مواد پنوماتیکی سال‌ها در انحصار شرکت‌های خارجی بوده است که با حرکت در مسیر استقلال صنعتی صنایع پتروشیمی و با تلاش های شبانه روزی متخصصین داخلی راپکو، امروز ایران به معدود کشور‌های صاحب دانش PCS بدل شده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی