۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۱۱۷۲۳۶

حضور پتروشیمی اروند در نمایشگاه ایران پلاست

مدیر عامل پتروشیمی اروند گفت:  امسال، پتروشیمی اروند در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به سالهای گذشته، حضور متفاوتی دارد.
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،   این شرکت همچون سالهای گذشته در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضوری پر رنگ داشت.

حسن نشان زاده مقدم، مدیر عامل پتروشیمی اروند، در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت :  امسال، پتروشیمی اروند در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به سالهای گذشته، حضور متفاوتی دارد.
 
وی در ادامه بیان کرد جلسات متعددی با مشتریان داخلی و خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی برگزار گردید.
علاوه بر این ، با چند شرکت تعاونی مصرف کننده pvc جلسات اختصاصی با حضور مدیر بازرگانی برگزار شد که در راستای  سیاست های هلدینگ خلیج فارس مبنی بر حمایت از توسعه صنایع پایین دستی توافقات لازم اتخاذ شد. 

مهندس نشان زاده مقدم که تا آخرین لحظات بازدید از نمایشگاه حضور فعال داشت، تصریح کرد : باتوجه به حضور تیم های فنی، بازرگانی، مالی وتضمین کیفیت در نمایشگاه ایران پلاست و برگزاری جلسات مستقیم با مشتریان و اخذ نظرات شرکت ها در موضوعات مختلف از جمله کیفیت، کمیت، خدمات پس از فروش، لجستیک و....، تهیه و تدوین نقشه راه فروش محصول در بلندمدت از اهم برنامه های این شرکت است. 

گفتنی است که شرکت پتروشیمی اروند، بزرگ ترین شرکت تولیدکننده pvc هلدینگ خلیج فارس است.



















 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی