۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۱۱۷۸۱۶
مدیر عامل پتروشیمی اروند:

نقش بی بدیل پتروشیمی اروند در اشتغالزایی صنایع پایین دستی

نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی اروند در مورد استراتژی شرکت افزود که تامین نیاز داخلی اولویت اصلی شرکت است و در کنار آن حفظ بازار صادراتی را مد نظر داریم.
نقش بی بدیل پتروشیمی اروند در اشتغالزایی صنایع پایین دستی
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  مهندس «حسن  نشان زاده مقدم» نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند در بازدید از غرفه این شرکت در ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در تهران در خصوص حضور این شرکت در نمایشگاه اظهار داشت: فرصت این نمایشگاه باعث شد که از نزدیک با مشتریان و مصرف کنندگان نهایی محصولاتمان تعامل و مذاکره داشته باشیم و مشکلات را بشناسیم و وفاداری و رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان نهایی را قدر بنهیم.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی اروند در مورد فعالیت این شرکت افزود: شرکت پتروشیمی اروند تا ده سال پیش بزرگترین زنجیره کلر را در جهان داشت و از آخرین تکنولوژی موجود در جهان در تولید محصولات خود استفاده می کند.

نشان زاده مقدم در مورد محصولات تولیدی این شرکت گفت که در مجموع سالانه 2 میلیون 800 هزار تن انواع محصول تولید دارد که از این میان می توان به 340 هزار تن پی وی سی اشاره کرد که شامل 300 هزار تن اس پی وی سی(SPVC)  و 40 هزار تن ای پی وی سی (EPVC) است. از دیگر محصولات این شرکت 660 هزار تن کاستیک در سال، 585هزار تن کلر، 890 هزار تن اتیلن دی کلراید (EDC) می باشد.

مدیر عامل پتروشیمی اروند با اشاره به راه اندازی مجتمع ای پی وی سی در شرایط تحریم با توان داخلی افزود: مشکلات فراروی شرکت مرتفع شده است و تولید ای پی وی سی شرکت از 11000 تن درسال 1396 به 20000 تن در سال 1397 رسید که تحویل صنایع پایین دست شده است و در هماهنگی با سندیکاهای مختلف نقشه راه خود را مشخص کرده ایم و در همین 7 ماهه اول سال توانسته ایم 11000 تن تولید داشته باشیم و نیاز صنایعی همچون کیف، کفش و چرم را تامین کنیم.

نایب رییس هیات مدیره شرکت پتروشیمی اروند در مورد استراتژی شرکت افزود که تامین نیاز داخلی اولویت اصلی شرکت است و در کنار آن حفظ بازار صادراتی را مد نظر داریم.

نشان زاده مقدم بازارهای عراق، ترکیه، افغانستان و آسیای مرکزی را بازارهای هدف شرکت پتروشیمی اروند اعلام کرد.

مدیر عامل پتروشیمی اروند در خصوص تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید در شرکت متبوع خود؛ ایجاد اشتغال غیر مستقیم صنایعی همچون کیف، کفش، چرم، و صنایع پایین دست از مهم ترین دستاوردهای محصولات این شرکت اعلام کرد و ادامه داد: اروند به عنوان تنها تولیدکننده محصول استراتژیک "ای پی وی سی" در کشور توانسته است از خروج ارز در شرایط تحریم جلوگیری کند.

مهندس نشان زاده مقدم در پایان واحدهای الفین، نیروگاه، آلومینیوم، نفت، سیمان و شوینده ها را از دیگر مصرف کنندگان محصولات پتروشیمی اروند اعلام کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی