۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۱۸۰۰۳

اجرای طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی در منطقه ۱۳

رحمان زاده گفت: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی، طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی طی چند شبانه روز گذشته با بسیج نیروها و تجهیزات و ماشین آلات منطقه اجرا شده است تا ان شالله پس از بارندگی ها شاهد آبگرفتگی در سطح منطقه نباشیم.
اجرای طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی در منطقه ۱۳
    به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، با اقدام به شناسایی نقاط حساس و آبگیر انهار و خطوط انتقال آب های سطحی ، طرح شبانه روزی شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی به سمت کانال اصلی با حضور و نظارت مستقیم مرتضی  رحمانزاده شهردار منطقه ۱۳ اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۳ در حاشیه اجرای این طرح، از رهاسازي بطری ها و ظروف یکبار مصرف در انهار و کانال ها به عنوان عامل اصلي انسداد كانال ها یاد کرد و گفت: متاسفانه رها سازی ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف، عامل اصلي مسدود شدن منهول ها و کانال های انتقال آب های سطحی بوده و موجب آبگرفتگي خيابان ها در فصل بارندگي مي شود.

وی افزود: در خيابان هاي شهر سطل زباله بزرگ قرار داده شده و انتظار مي رود كه كسبه و شهروندان ضايعات را به داخل اين سطل ها قرار دهند و از رهاسازي آن در كانال ها و سطح خيابان ها خودداري كنند.

رحمان زاده در عین حال تصریح کرد: به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی، طرح شستشو و لایروبی انهار فرعی خیابان پیروزی طی چند شبانه روز گذشته با بسیج نیروها و تجهیزات و ماشین آلات منطقه اجرا شده است تا ان شالله پس از بارندگی ها شاهد آبگرفتگی در سطح منطقه نباشیم.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه