۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۱۲۱۸۴۵

عرضه اولیه آریا هنوز قطعی نیست!

معاونین بازار بورس و فرابورس اعلام کردند با توجه به نهایی نشدن مراحل عرضه اولیه دو شرکت آریاساسول و شستا خبر قطعی عرضه این دو شرکت برای روز 27 فروردین هنوز قطعی نشده است.
عرضه اولیه آریا هنوز قطعی نیست!
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، محمود گودرزی درباره زمان احتمالی عرضه اولیه 12 درصد سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به  گفت:  با توجه به اهمیت "شستا" و در اختیار داشتن چند هلدینگ و چند شرکت ، مباحثی در ارزش گذاری درست و منطقی آن مطرح است که از مدیران این هلدینگ خواسته شده تا اقداماتی برای روشنگری و احراز حداکثر شفافیت انجام دهند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر نکات مدنظر بورس تهران ، امروز نهایی و ارسال شود ، اقدام به انتشار آگهی عرضه اولیه برای چهارشنبه این هفته خواهد شد که احتمال آن اندک است . در غیر این صورت ، عرضه اولیه " شستا "شامل 9 میلیارد و 600 میلیون سهم ( 10 درصد برای عموم و دو درصد برای صندوق های سرمایه گذاری) در چهارشنبه آینده انجام خواهد شد.

همچنین افسانه اروجی معاون بازار شرکت فرابورس در پاسخ به این سئوال که آیا عرضه اولیه 5 درصدی شرکت 485 میلیارد تومانی آریا ساسول در چهارشنبه هفته جاری قطعی شده یا خیر توضیح داد: این موضوع بستگی به نهایی شدن یکی از بندهای هیات پذیرش دارد که در صورت حل ، عرضه اولیه " آریا " سه روز دیگر انجام می شود.

وی ادامه داد: اما چنانچه بند مشروط ،حل و فصل نشود ، عرضه اولیه این شرکت ( حدود 230 میلیون سهم ) به چهارشنبه هفته آینده موکول خواهد شد.

به گفته اروجی ، هماهنگی لازم در حوزه فناوری برای احتمال دو عرضه اولیه " شستا و آریا " در چهارشنبه جاری انجام شده و اگر شرایط هر دو شرکت احراز شود ، امکان عرضه اولیه همزمان این دو شرکت وجود دارد.

منبع: بورس پرس
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی