۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۲۶۱۵۱

وزیر نفت به مجلس می رود

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت سه شنبه هفته جاری در کمیسیون انرژی حاضر شده و پاسخگوی سوالات سه نماینده خواهد بود.
بیژن زنگنه
بیژن زنگنه
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   دستور کار جلسات هفته جاری کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی از شنبه تا چهارشنبه (11 لغایت 15 مرداد) اعلام شد.
موضوع برگزاری کنکور سراسری و پیامدهای آن با توجه به شیوع ویروس کرونا با حضور وزرای بهداشت و علوم روز یکشنبه در کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد.
حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بررسی قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش روز یکشنبه در کمیسیون اجتماعی با حضور مسئولین ذی‌ربط انجام خواهد شد. بررسی طرح ساماندهی سهام عدالت و طرح جهش تولید دانش بنیان هم در این کمیسیون در روز سه شنبه انجام می‌شود، ضمن این که رئیس سازمان بهزیستی، رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاون اجتماعی ناجا، در این کمیسیون در 14 مرداد حاضر شده و موضوع آسیب‌های اجتماعی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با حضور اعضای این کمیسیون بررسی خواهند کرد.
رئیس و اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با موضوع آخرین وضعیت فعالیت‌های اقتصادی کشور فردا در کمیسیون اقتصادی حاضر شده و مصوبات و برنامه‌های شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی خواهند کرد. همچنین مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در باره آخرین وضعیت اقتصاد گردشگری روز دوشنبه در این کمیسیون حاضر می‌شود. بررسی طرح ـ لایحه ساماندهی سهام عدالت روز سه شنبه در این کمیسیون انجام می‌شود.
در کمیسیون امنیت ملی هم ابعاد مختلف حادثه تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان در حریم هوایی کشور سوریه فردا صورت خواهد گرفت. استماع گزارش کارگروه امنیت در باره ارائه گزارش از نتایج بررسی حوادث اخیر کشور و همچنین استماع گزارش کارگروه حقوق بشر در باره گزارش فعالیت‌های دستگاه‌های ذی‌ربط و ارائه دورنمایی از وضعیت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حقوق بشر در مجامع بین المللی و بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی از دیگر دستورکارهای روز سه شنبه کمیسیون امنیت ملی است. استماع گزارش رئیس سازمان غذا و دارو و گزارش مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت در باره واردات و تأمین کالاهای اساسی و آخرین وضعیت عملیات مین‌روبی در کشور از دیگر دستورکار‌های این کمیسیون در 14 مرداد است. وزیر اطلاعات فردا از کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حاضر شده و گزارشی از اقدامات خود ارائه خواهد کرد.
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت سه شنبه هفته جاری در کمیسیون انرژی حاضر شده و پاسخگوی سوالات سه نماینده خواهد بود ضمن این که در همین روز اردکانیان وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سوالات سه نماینده حاضر می‌شود.
فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی روز سه شنبه هفته جاری در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات حاضر شده و درباره وضعیت اقتصادی کشور و نحوه مدیریت نقدینگی با اعضای این کمیسیون بحث و تبادل نظر خواهد کرد.
وزیر تعاون روز سه شنبه به کمیسیون بهداشت آمده و در باره برنامه‌های آتی این وزارتخانه توضیح خواهد داد ضمن این که آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور و راه‌های مدیریت و کنترل آن و همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص گزارش نهایی تهیه شده در باره حادثه کلینیک سینا اطهر جهت قرائت در صحن علنی صورت خواهد گرفت.
امیر حاتمی وزیر دفاع هم فردا در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شود ضمن این که آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم چهارم مرداد در این کمیسیون حاضر شده و به سوالات 4 نماینده پاسخ خواهد داد.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن سه شنبه هفته جاری بازدیدی از گروه صنعتی ایران خودرو خواهند داشت. وزیر راه و شهرسازی روز سه شنبه میهمان کمیسیون عمران هستند و قرار است به سوالات 5 نماینده پاسخ دهد ضمن این که رئیس بنیاد مستضعفان گزارشی از محروم زدایی از مناطق هدف و اجرای پروژه‌های عمرانی با بیان راهکارها و چالش‌ها به اعضای این کمیسیون خواهد داد. همچنین اردکانیان وزیر نیرو در این کمیسیون پاسخگوی سوالات 5 نماینده خواهد بود. مونسان 14 مرداد در کمیسیون فرهنگی حاضر شده و گزارشی از اقدامات وزارت متبوعش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه خواهد داد. کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی هم سه شنبه هفته جاری به کمیسیون کشاورزی آمده و پاسخگوی سوالات 9 نماینده خواهد بود. همچنین بررسی مشکلات صادرات تخم مرغ با حضور معاونین وزارت جهاد کشاورزی از دیگر دستورکارهای این کمیسیون است.

منبع: فارس 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی