۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵
کد مطلب : ۱۲۹۱۶۴

بازگشت پتروشیمی فارابی به عرصه تولید و سودآوری  

  شرکت پتروشیمی فارابی از شرکت های زیر مجموعه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) متعلق به شستا، در دوره 6 ماهه منتهی به 1399/06/31 به ازای هر سهم، 12 ریال سود محقق کرده است. این درحالیست که این شرکت در مدت مشابه سال قبل برای هر سهم 12 ریال زیان شناسایی کرده بود.
پتروشیمی فارابی
پتروشیمی فارابی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،     شرکت پتروشیمی فارابی در دوره 6 ماهه منتهی به 1399/06/31 به ازای هر سهم، 12 ریال سود محقق کرده است.

 این شرکت که در شش ماه نخست سال ۱۳۹۸ به ازای هر سهم ۱۲ ریال زیان شناسایی کرده بود, از تحقق سود (۱۲+)ریالی به ازای هر سهم خبر داد و بعد از پنج سال زیان پیاپی، بار دیگر در وضعیت سود آوری قرار گرفت. 

 پتروشیمی فارابی اولین تولید کننده دی اکتیل فتالات و نیز تولید کننده عمده انیدرید فتالیک پرک در کشور می باشد که علیرغم وجود موانع شدید در مسیر تولید، توانست با استفاده از فرصت های فراهم آمده و حمایت شرکت های پتروشیمی فن آوران و امیر کبیر بعنوان سهامداران حقوقی عمده، در پی توجه به ظرفیت ها و پتانسیل در اختیار و با تکیه بر توان متخصصین و کارکنان پرتلاش خود از وضعیت زیان خارج و به سود عملیاتی به مبلغ ۳۰,۴۷۴ میلیون ریال تا پایان شش ماهه نخست سال جاری دست پیدا کند. 

 اطلاعات و  صورت های مالی حسابرسی نشده میان‌دوره ای شش ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ که در سامانه کدال بنام این شرکت با نماد شفارا منتشر شده است این خبر را تایید می نماید.

 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی