۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۳۰۴۰۵

کیش؛ میزبان مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان

مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان، با ثبت در تقویم فدراسیون جهانی تنیس، بهمن امسال در جزیره کیش برگزار می‌شود.
کیش؛ میزبان مسابقات بین‌المللی تنیس جوانان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   مدیر عامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش  با بیان این خبر گفت:  ازابتدای بهمن امسال ۵ دوره رقابت تنیس خاکی درسطح ملی و بین المللی در کیش برگزار خواهد شد.
امیری خراسانی افزود : این  رویدادها با عنوان " یک ماه با تنیس خاکی در کیش " فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های خوب جزیره در زمینه گردشگری ورزشی و همچنین جذب سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت اقتصادی درجزیره کیش است.
به گفته وی، مسابقات ملی تنیس جام حذفی بانوان و آقایان ، مسابقات بین المللی جوانان (ITF) ، تنیس ساحلی و تنیس باولیچر(ویژه جانبازان و معلولان) رقابت هایی هستندکه از اول بهمن درجزیره کیش آغازشده و تا یک ماه ادامه خواهند داشت.
امیری خراسانی با اشاره به سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش درراستای رونق گردشگری ورزشی گفت: درطول این مسابقات که بارعایت کامل ضوابط بهداشتی برگزار می‌شود بیش از۸۰۰ ورزشکار، مربی، کارشناس و مسئولان تیم های ورزشی به جزیره کیش سفر خواهند کرد و فرصت مناسبی برای رونق گردشگری منطقه ایجاد می شود.
لازم به ذکر است میزبانی کیش برای مسابقات بین المللی جوانان در تقویم فدراسیون جهانی تنیس نیز ثبت شده است و ورزشکاران خارجی و داخلی علاقمند به شرکت در این مسابقات از طریق درگاه اینترنتی فدراسیون جهانی تنیس برای حضور درمسابقات جزیره کیش نام نویسی می کنند.
همچنین برای نخستین بار است که مسابقات تنیس ساحلی و تنیس با ولیچر در جزیره کیش برگزار می شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی