۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۱۳۱۷۲۷

نوآوری های جدید در شرکت کاشی مرجان

شرکت کاشی مرجان با بیش از سی سال تجربه در صنعت تولید پوشش های سرامیکی توانسته است با بکارگیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک ، نوآوری های جدیدی در این صنعت داشته باشد، و در این راستا مفتخر به تولید و تکمیل پکیج محصولات صنعتی گردیده است که شامل کاشی های ضد اسید ، کاشی های ضدقلیا ، کاشی های ضد لغزندگی و قرنیز لبه دار می باشد .
نوآوری های جدید در شرکت کاشی مرجان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   یکی از جدید ترین محصولات ضد اسید شرکت کاشی مرجان ، کاشی ضد اسید سایز 24*11.5 می باشد.که  قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی این سایز می باشد، از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به ضخامت 14 میلی متری و مقاومت خمشی و نیروی شکست بالایی که این محصول دارد اشاره کرد. محصولات ضد اسید این شرکت دارای گواهی موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران بر اساس  استاندارد ملی شماره 3051 (ویژگی های کاشی های ضد اسید ) می باشند. و در انواع محیط های صنعتی شامل حوضچه های اسید  و مواد شیمیایی ، پوشش کف و دیواره سالن های صنعتی ، اتاق باطری ، پوشش کف و سکوی آزمایشگاه های شیمی ، انبار مواد شیمیایی  و پوشش سطوح داخلی مخازن نگهداری مواد شیمیایی  قابلیت استفاده و نصب دارند.
نصب این محصول همانند سایر محصولات ضد اسید، بایستی با استفاده از چسب ضداسید انجام پذیرد و برای کسب نتیجه ی مطمئن و افزایش زمان بهره برداری از این محصول، پیشنهاد می شود از مشاورین نصب کاشی ضد اسید استفاده گردد. روشهای مختلفی جهت نصب و  چیدمان این محصول وجود دارد که شامل چیدمان های ( آجری ، حصیری و ...) می باشد.
 محصولات تولیدی این شرکت به دلیل تراکم بسیار بالای بدنه و عدم نفوذ پذیری مواد به سطح و بدنه این کاشی ها و همچنین مقاومت سایشی بسیاربالا نسبت به مواد شیمیایی مختلف ضمن برآورده نمودن عملکرد بهداشتی سطوح مورد پوشش، دوام بسیاربالایی را در در محیط های بیمارستانی، کارخانجات مواد غذایی و لبنی ، آشپزخانه های صنعتی ، کارخانجات داروسازی و آزمایشگاها در طی بهره برداری تامین می نماید.
شرکت کاشی مرجان افتخار همکاری در پروژه های صنعتی مختلفی را در داخل و خارج داشته و با تولید این محصولات تخصصی، گامی بزرگ در زمینه پوشش های صنعتی برداشته است. برای انجام مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات این شرکت می توانید با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کرده و جهت خرید این محصولات از طریق نمایندگی های فروش اقدام بفرمائید .

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه