۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۱۳۱۸۸۸

کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در تهران

- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در "احمدآباد مستوفی" و کشف ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
کشف ۷۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در تهران
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سردار کیوان ظهیری افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر حین گشت زنی در منطقه به یک دستگاه خودروی خاور نفت کش در حال تخلیه فرآورده های نفتی از نوع گازوئیل در یک چهار دیواری در احمد آباد مستوفی مظنون شده و با هماهنگی مقام قضائی، خودرو را توقیف کردند.
وی  با اشاره به شناسائی محل دپوی سوخت قاچاق در احمدآباد مستوفی، ادامه داد: در بازرسی از محل ۵ تانکر مخزن ثابت۳۰ هزار لیتری و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه بیان داشت: متهم در بازجوئی های پلیس اعتراف کرد گازوئیل قاچاق را، در مخزن هایی با حجم های مختلف و به صورت غیرمجاز نگهداری و در فرصت مناسب، آن را جهت فروش بارگیری می کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی محل  انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و کارشناسان، ارزش فرآورده های نفتی قاچاق و اموال موجود در محل را ۱۰ میلیارد ریال، برآورد کردند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی