۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۱۳۲۳۳۹

شول‌آباد، تنها شهر بدون گاز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تاکنون ۲۴ شهر استان گازرسانی شده و تنها شهر شول‌آباد باقی‌مانده که عملیات اجرایی و زیرساختی آن ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شول‌آباد، تنها شهر بدون گاز در لرستان
به گزارش ماشین نیوز ؛   کرم گودرزی اظهار کرد: در حال حاضر در مجموع در کل استان ۵۵۸ هزار مشترک در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری داریم کخ از این تعدا ۵۲۸ هزار مشترک خانگی، ۱۸۳۷ صنعت بزرگ و کوچک، ۵۲ استیشن CNG و بقیه مراکز بهداشتی و عمومی هستند.
وی با اشاره به این که در حال حاضر از ۲۴ شهر از استان دارای گاز هستند و ۹۹.۹ درصد ضریب نفوذ گاز در بخش شهری داریم، عنوان کرد: در این بخش تنها شهر شول‌آباد گازرسانی نشده که در حال انجام عملیات اجرایی آن منطقه هستیم که تاکنون پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۷۵ درصد داشته است.
گودرزی با اشاره به این‌که در مجموع کل استان بالای ۹۵ درصد ضریب نفوذ گازرسانی شهری و روستایی داریم، تصریح کرد: ۲۳۶۳ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان داریم که از این تعداد حدود ۱۸۲۱ روستا در حال حاضر گازدار است که در این بخش نیز دارای ضریب نفوذ بالای ۹۰ درصد هستیم.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان در خصوص میزان مصرف گاز، اظهار کرد: قبل از اجرای سیاست‌های مدیریتی مصرف گاز در کشور و اولویت دادن به مصرف خانگی، حدود ۹.۵ میلیون در شبانه روز مصرف گاز داشتیم که در آن زمان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۳ درصد افزایش مصرف داشتیم، اما در حال حاضر بخش صنعتی را از سرویس خارج کردیم یعنی در اولویت دوم ماست و در بخش خانگی خدمات می‌دهیم که بتوانیم به نحو احسنت خدمات رسانی کنیم، در حال حاضر ۷.۵ میلیون گاز مصرف می‌کنیم که نسبت با مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی داشته است.
وی بیان کرد: این افزایش مصرف نشان می دهد همه فعالیت هایی که انجام دادیم و تأکیداتی که به مردم داشتیم، آن‌ها رعایت کردند و توانستیم آن افزایش نسبت به مصرف سال گذشته را کاهش دهیم.
گودرزی تأکید کرد:از هم استانی‌ها انتظار داریم به ما کمک کنند این عدد را کمتر کنیم، چون شدنی است.

منبع: ایسنا 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی