۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۱۳۳۲۰۷

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه تانکر حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق هنگام عبور از شهرستان کوهبنان خبر داد.
کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرمان
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    سردار عبدالرضا ناظری روز دوشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام پایش محور کوهبنان به بهاباد استان یزد یک دستگاه تانکر عبوری را به منظور بررسی متوقف کردند.
 وی بیان کرد: در بررسی انجام شده مشخص شد این کامیون حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل است که به منظور قاچاق به مقصد مناطق شرقی کشور بارگیری شده اند.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی راننده این تانکر به مراجع قضایی تاکید کرد: یکی از الویت های اصلی پلیس، مبارزه با معضل زیانبار قاچاق به ویژه سوخت و اقلام مصرفی و خوراکی است که به نوبه خود تلاش می کنیم در پی برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب، زمینه آسیب به عرصه های تولید و اشتغال داخلی ایجاد نشود.

ماموران پلیس ارزوئیه رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی را رد کردند
رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد پیشنهاد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه خبر داد.
سرهنگ اسماعیل کشتکار افزود: ماموران تیم گشت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ارزوئیه  هنگام پایش محور دولت آباد - ارزوئیه یک دستگاه وانت عبوری را متوقف و در بازرسی از آن ۳۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
وی تصریح کرد: راننده این خودرو به منظور رهایی از قانون مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می دهد، اما ماموران پلیس نیز با مناعت طبع و صحت عمل این مبلغ را صورتجلسه و متهم مورد نظر را با تشکیل پرونده به جرم حمل مواد مخدر و همچین پیشنهاد رشوه به مرجع قضائی معرفی کردند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: این اقدام به جا و شایسته کارکنان که از اتکا به موازین اخلاقی و آموزه های دینی نشات می گیرد نمایانگر شان و جایگاه حقیقی کارکنان خدوم مجموعه انتظامی است که از زمینه های سو استفاده افراد سودجو و فرصت طلب نیز پیشگیری خواهد کرد.
شهرستان کورهبنان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شمال مرکز استان واقع شده است.   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی