۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
کد مطلب : ۱۳۳۳۶۲

برگزاری مسابقات فوتسال بومیان درکیش

بومیان کیش در مسابقات چهار جانبه فوتسال بزرگداشت مهرداد میناوند و علی انصاریان با هم رقابت کردند.
برگزاری مسابقات فوتسال بومیان درکیش
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این رقابت ها به همت هیات ورزش های بومی محلی کیش و با حضور160 نفر از نونهالان، نوجوانان و جوانان بومی در قالب ۱۶تیم با4 رده سنی از 16 تا 25 بهمن در محل زمین چمن مجموعه میرمهنا برپا شد.
براساس این گزارش در رده ی سنی زیر ۸ سال، تیم های اتحاد صفین، ملوان و دریا نوردان پس از انجام رقابت ها از ۱۶ تا ۲۱ بهمن به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در رقابت تیم های رده سنی 11 سال که از 19 تا 23 بهمن برپاشد؛ صیادان در جایگاه نخست ایستاد، اتحاد صفین مقام دوم را کسب کرد و دریانوردان سوم شد.
در پیکارهای۲۰ تا ۲۵ بهمن نیز که تیم های رده‌ی سنی زیر ۱۳سال مقابل هم به میدان رفتند، تیم مرحوم میناوند و تیم مرحوم انصاریان به ترتیب اول و دوم شدند و ارتش سرخ در جایگاه سوم رقابت ها ایستاد.
اتحاد صفین، طوفان و صیادان نیز در رده ی جوانان زیر ۱۷سال از 21 تا 25 بهمن با انجام رقابت ها مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
گفتی است در مراسم پایانی این رقابت ها با حضور شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره و عزیز الله فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از تیم های برتر تجلیل و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی