۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱
کد مطلب : ۱۳۳۴۶۲

قدردانی از هلدینگ خلیج فارس

سومین نشست سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی، از مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به‌دلیل اقدام‌های متعدد این هلدینگ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.
قدردانی از هلدینگ خلیج فارس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   این نشست با رویکرد تکریم چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور در مرکز همایش‌های دیپلماتیک وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
فریدون عباس، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، با اهدای لوحی از جعفر ربیعی، مدیران و کارکنان هلدینگ خلیج فارس در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی و تندیس سپاس را به نماینده این هلدینگ اهدا کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


واقعا تاریخ نگاری هیتلری در نظرم میاد .... مسئولیت اجتماعی؟ شما وظایف سازمانی را انجام نمیدهید اونوقت تو این هنگامه صحبت از این چیزا می کنید و بابت ش بر صدر می نشینید؟ .... مضحکه س واقعا .... این یعنی ابتذال کامل ..... یه نفرو گذاشتن به سرپرستی ادمایی که قرارداد مشارکت درفت میکنند تو پتروشیمی بین الملل که طرف قراردادهای مشارکت رو نمیتونه نام ببره .... فاینانس که بماند .... تا دلت بخاد اما خالی بند و چتربازه .... همکارم بهش گفته شما برای کار نیومدی برای شکار اومدی .... آدم مالی خودشو آورده تا هماهنگ با هم چند میلیارد تومن ارزی که موجوده رو اون دستور بده اون پرداخت کنه .... انقدر مسئولیت اجتماعی سرش نمیشه تو این شرایط کرونایی ترکیه نره مجازی جلسه بذاره .... همین آقای ..... براش امضاکرده .... مسئولیت اجتماعی؟ شوخی میکنید
طهرانی تابت
دوست عزیزی که خود را معرفی نکردی و از من نقل قول کردی .... اون عرض بنده به همه مدیران فعلی پتروشیمی بود نه شخص ایشان که جملگی برای شکار تشریف آوردن نه کار .... فقط آقای نعمت زاده لباس کار پوشیده بود و بقیه را هم مجبور به کار میکرد با فحش و پول و امتیاز .....
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی