۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۱۳۴۴۹۱

افتتاح سایت تیراندازی با کمان پتروشیمی جم

همزمان با روز منابع انسانی و به منظور بزرگداشت این روز ، سایت تیراندازی با کمان پتروشیمی جم افتتاح شد.
افتتاح سایت تیراندازی با کمان پتروشیمی جم
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   سایت تیراندازی با کمان این شرکت،  روز دوشنبه، 23 فروردین ماه سال جاری همزمان با روز منابع انسانی و بمنظور گرامیداشت این روز طی مراسمی با حضور مدیر مجتمع و جمعی از مدیران پتروشیمی جم در محل شهرک مسکونی خلیج فارس شرکت افتتاح شد.
در این مراسم ، شاهد اسدی مسئول هئیت تیراندازی با کمان شهرستان جم به عنوان نماینده فدراسیون تیراندازی ضمن یادآوری تاکید دین مبین اسلام به یادگیری و آموزش این رشته؛ نکاتی در خصوص اهمیت آن در  سلامت جسم و ذهن ، ایجاد تمرکز و تخلیه فشارهای روحی و روانی ناشی از کار و استرس های روزمره را گوشزد کرد.
صالح رحیمی، مدیر منابع انسانی شرکت پتروشیمی جم؛ با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن و فعالیت های ورزشی، رشته تیراندازی با کمان را فعالیت ورزشی مناسب توصیف کرد و گفت : با  توجه به اینکه این رشته ورزشی در فضای آزاد و با  فاصله برگزار می شود، یکی از رشته هایی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل اجرا خواهد بود و بدین منظور امور ورزش پتروشیمی جم اقدام به طراحی و بهره برداری از این سایت کرده است.
امور ورزش پتروشیمی جم ساعات فعالیت این سایت را همه روزه از ساعت 20 الی 22:30 اعلام و از علاقمندان جهت انجام این ورزش مفرح ، زیر نظر مربی مجرب دعوت کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی