۱۲
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۱۳۴۵۷۸
خبر نفت ما تایید شد؛

رزاقی مدیرعامل نفت سپاهان شد

محمد حسین رزاقی مدیر عامل شرکت نفت سپاهان شد.
رزاقی مدیرعامل نفت سپاهان شد
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،   رزاقی در دوره مدیر عاملی خود در نفت ایرانول با عملکردی موفق در این شرکت توانست رکوردهای خوبی در فروش ایرانول را ثبت کند.  
به عنوان نمونه مدیریت رزاقی در نفت ایرانول باعث فروش 5168 میلیارد تومانی این شرکت در سال 99 شد که در مقایسه با فروش 3062 میلیارد تومانی سال 1398، رشد ۶۹ درصدی را نشان می دهد. در این میان سهم فروش داخلی 1960 میلیارد تومان و سهم فروش صادراتی هم 3208 میلیارد تومان بوده است که افزایش جهشی را نشان می دهد. 
رزاقی در ایرانول در کنار توجه به تأمین نیاز داخل هدف را بر مبنای افزایش ارزآوری به داخل کشور قرار داده بود که نتیجه این تدبیر رشد ۱۲۵ درصدی صادرات این شرکت تولید کننده روانکار بوده است و در بین چهار شرکت بزرگ تولید روانکار درسال 99 توانست صدرنشین شود.  از دیگر اقدامات و دستاوردهای رزاقی در نفت ایرانول افزایش سود سهامداران آن بوده است.  
با انتصاب رزاقی در نفت سپاهان انتظار می رود جهش عمده ای در فروش داخلی و صادراتی این شرکت به ثبت برسد و در نتیجه ارزآوری و افزایش سود سهام سپاهان نیز محقق گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


عليرضا مزيني
دوست عزيز
پيرو مطلبتون خواهشمندم يه مصاحبه اي با اتحاديه صادر كنندگان نفت و گاز و پتروشيمي و همينطور انجمن صنفي توليدكنندگان پارافين و مشتقات ان بعنوان متوليان واقعي صنايع پايين دستي پالايشگاهها يا تعاوني توليدكنندگان پارافين ايران داشته باشين تا ببينين اين سودهي با چه قيمتي كه انهم نابودي صنايع پايين دستي و رانت مواد اوليه و بالارفتن قيمت دلار و خام فروشي بوده بدست امده
این بنده خدا تو ایرانول تپه ای نمونده که گل کاری کنه، حالا اومده ما سپاهانی هارو بیچاره کنه، باند بازی چقد آخه
جعفر احمدي
سلام .آرزوی موفقيت دارم برای مدیر عامل جوان.
امیدوارم به صنایع پایین دستی توجه ویژه کنند.بنده با بیست و پنچ سال سابقه تولید در زمینه پارافین جامد به دلیل عرضه نا متعارف و قطره چکانی اسلاک وکس و ناتوانی از تهیه خوراک، کارخانه را تعطيل کرده و منتظر بهتر شدن اوضاع هستم ، حداقل در این دوساله اخیر با توجه به افزایش بی رویه قیمت مواد اولیه و هزینه بالای تولید متحمل ضرر زیادی شده ام. از شما مدیر عامل محترم تقاضا دارم نگاه ویژه ای به امثال بنده داشته باشید ،من هم مثل خودتان جوان هستم وهمیشه کار تولید را مقدس تر از دلالی میدانم چرا که من هم وسیله ای برای روزی ديگران هستم ،
ایا در زمینه تولید فقط کسی که پولدار باشه میتونه رقابت کنه ، یا اینکه عرضه بقدری کم باشد که کار به رقابت بکشد.
اروزی موفقیت برای جنابعالی و همکارانتان
سامعی
تبریک خدمت آقای مهندس رزاقی و آرزوی موفقیت ایشان ...
گل بود به سبزه نیز اراسته شد
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی